Στην ιδιαίτερα ενημερωτική και ενημερωμένη ιστοσελίδα Business Of Fashion, υπάρχει ένα αφιέρωμα υπό τον τίτλο “CEO Talk” (Συζητήσεις με Διευθύνοντες Συμβούλους)όπου πολύ γνωστοί επιχειρηματίες αναφέρονται στην παγκόσμια οικονομική κρίση, στα βήματα που προτίθενται να ακολουθήσουν, κ.α. Ακολουθεί η πιο πρόσφατη που αφορά τον οίκο Furla. Ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Πάολο Φοντανέλλι, αποκαλύπτει τον τρόπο που υιοθέτησε η εταιρεία του για να ξεφύγει από την κρίση.
Η ύφεση έχει αποδειχθεί δύσκολη για πολλές εταιρείες μόδας που στοχεύουν στα "μεσαία εισοδήματα." Από την μια πλευρά έχουμε τα υπέρ-πολυτελή Hermès και Louis Vuitton που συνεχίζουν να έχουν εντυπωσιακές πωλήσεις, παρά την ύφεση και από την άλλη έχουμε εταιρείες μαζικής αγοράς όπως η American Apparel και η Uniqlo, που είναι επίσης αποδοτικές. Μεταξύ αυτών, πολυτελή σήματα όπως η Coach, που πρόσφατα ανέφερε μείωση κερδών 29,3 τοις εκατό.
Φαίνεται ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτές τις μάρκες είναι ότι δεν έχουν συνδέσει επαρκώς την χρηματική τους αξία με την ποιοτική τους αξία. Το αποτέλεσμα είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coach, Λιού Φράνκφορτ να ομολογεί ότι "οι νέοι κανόνες του παιχνιδιού δεν είναι άμεσα εφικτοί" και ότι δεν πιστεύουν ότι "θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που βρίσκονταν πριν από την ύφεση." Είναι λοιπόν αυτό το τέλος για τα εμπορικά σήματα των μεσαίων εισοδημάτων;
Πάντως η εταιρεία Furla ακολουθεί μια αισιόδοξη πολιτική και σύμφωνα με τον Πάολο Φοντανέλλι, Διευθύνοντα Σύμβουλό της, πρόσφατα προχώρησε στην λιανική διάθεση των ιταλικών αξεσουάρ στην Μεγάλη Βρετανία, ξεκίνησε μια συλλογή ανδρικών ενδυμάτων και δημιούργησε ένα ειδικό πρόγραμμα για την προώθηση νέων σχεδιαστών υποδημάτων.
Αναφέρει ενδεικτικά ότι η ιστορία της Furla είναι πρώτα απ 'όλα, η ιστορία της οικογένειας Furlanetto. Είναι η ιστορία μιας οικογένειας η οποία, για πάνω από 80 χρόνια, έδειξε ένα έντονο πάθος για την παροχή προϊόντων σε τιμές εξαιρετικές.
Παραδέχεται ότι ορισμένοι καταναλωτές δεν είναι ακόμη εξοικειωμένοι με τη φίρμα, αλλά πρέπει να ειπωθεί ότι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για την Furla είναι η Ιαπωνία, μια αγορά που κατάκτησαν πριν από 15 χρόνια με πάνω από 60 σημεία λιανικής πώλησης. Συνολικά, έχουν πάνω από 80 δικά τους καταστήματα και περισσότερα από 150 καταστήματα franchise σε όλο τον κόσμο.
Κατά τη γνώμη του κου. Φοντανέλλι, το γεγονός ότι η Gucci και Louis Vuitton μειώνουν συνεχώς τα σημεία πώλησης τους αποδεικνύει ότι εξακολουθεί να υπάρχει μια αγορά για την μεσαία τάξη. Η Furla παραμένει πάντα στο ίδιο εύρος τιμών, περίπου £150-500 (περίπου $225-750). Το προϊόν είναι το 100 τοις εκατό φτιαγμένο στην Ιταλία σε αντίθεση με πολλές άλλες μάρκες που είναι στο ίδιο εύρος τιμών.
Η επιχείρησή εξακολουθεί να λειτουργεί πολύ καλά, με €157εκατ. έσοδα το 2008, αντικατοπτρίζοντας ανάπτυξη της τάξης του 4,5 τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το περιθώριο EBITDA (ένα μέτρο του λειτουργικού κέρδους) είναι ένα υγιές 15 τοις εκατό. Η εταιρεία δεν έχει χρέη.
Η επέκταση της εταιρείας στη λιανική αφορά εκτός από τα πρόσφατα καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου συμπεριλαμβάνεται ένα κεντρικό κατάστημα στην Regent Street του Λονδίνου και ένα κατάστημα στο Westfield Mall. Θα εγκαινιάσουν επίσης περισσότερα καταστήματα στην Κίνα. Έχουν ιδιόκτητα καταστήματα στη Σαγκάη και στο Πεκίνο, και μέσω franchise τοπικών εταίρων, καταστήματα σε δευτερεύουσες πόλεις της Κίνας, οι οποίες αναφέρει ότι είναι όλο και πιο σημαντικές. Επίσης, ξεκίνησαν πρόσφατα μια γραμμή με ανδρικές τσάντες και γυναικεία υποδήματα.
Ο σχεδιαστής τους Μαξ Κιμπαρντίν θεωρεί ότι η Furla ήταν ανέκαθεν υποστηρικτής δημιουργικών ταλέντων, και στην πραγματικότητα, το Πρώτο Βραβείο Σύγχρονης Τέχνης της Ιταλίας, Furla Premio per l'Arte, πρεσβεύει μια μακροχρόνια επιχειρησιακή πρωτοβουλία.
Κάποτε σκέφτηκαν να κάνουν κάτι παρόμοιο για τους νέους δημιουργούς. Το σχέδιο γεννήθηκε το 2007, σε συνεργασία με την Φράνκα Σοτζάνι της ιταλικής Vogue και το υπάρχον πρόγραμμά τους με τον τίτλο: “Ποιος είναι ο επόμενος;».
Το Furla Hub υποστηρίζει νέους σχεδιαστές υποδημάτων από όλο τον κόσμο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το δημιουργικό τους όραμα με τα προϊόντα που έχουν παραχθεί υπό την επωνυμία Furla, στο πνεύμα της Furla.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
it's all greek fashion to me
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου